SUPPORT

             VEELGESTELDE VRAGEN   

  • CORONA CRISIS  
    Als gevolg van de Coronacrisis en de beperkende maatregelen die daarbij van kracht zijn, kunnen producten tijdelijk beperkt- of niet leverbaar zijn.
    Indien dit op een bestelling van toepassing is, wordt u hierover geinformeerd en zal een alternatief worden aangeboden.
    Neem bij twijfel gerust contact op en informeer naar de beschikbaarheid van producten.
    Bezorgen 
    Volgens het RIVM is het risico van besmetting via post en pakketten heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Zij geven aan dat er geen bewijs is dat mensen door post en pakketten besmet zijn geraakt en raden in het algemeen aan om regelmatig de handen te wassen.
    Voorkomen verspreiding virus 
    Het Leidse Winkeltje volgt de RIVM-richtlijnen en neemt hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We doen er alles aan om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Fysiek contact zal worden vermeden en een afstand van minimaal 1,5m zal worden aangehouden.
    Het Leidse Winkeltje vertrouwt erop dat de RIVM-richtlijnen en hygiënemaatregelen worden gerespecteerd, zodat wij iedereen veilig van dienst kunnen zijn.
    Het Leidse Winkeltje blijft de actuele stand van zake rondom het Coronavirus nauwlettend volgen en zal indien nodig verdere maatregelen treffen en opvolgen indien dat vereist is omwille van de gezondheid en het tegengaan van de verspreiding van het virus .

  • HOE BESTEL IK ?  
    Vragen over hoe een pakket samen te stellen heeft Het Leidse Winkeltje een handige Bestel Hulp ontwikkeld.
    Lees de instructies hier : BESTEL HULP 
  • KAN IK ZELF EEN PAKKET SAMENSTELLEN ?
    Ja dat kan !
    Je kunt daarbij kiezen uit meer dan 300 Leidse producten en verschillende verpakkingsmogelijkheden.
    Kies daarbij zelf de gewenste artikelen en voeg deze in het gewenste aantal aan jouw winkelkarretje toe.
    Zie voor een uitgebreide instructie ook :  BESTEL HULP 
  • ZIJN ER KANT-EN-KLAAR PAKKETTEN ?
    Ja, er is keuze uit verschillende Leidse Kant-en-Klaar cadeaupakketten.
    Kijk hiervoor bij de rubriek: HET LEIDS PAKKET
  • KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN ?
    Ja, je kunt jouw bestelling op afspraak aan ons (woon) adres afhalen. 

  • WAAR IS DE WINKEL ?
    Het Leidse Winkeltje is ( vooralsnog) uitsluitend een Leidse webshop, zonder fysieke winkel locatie.
  • HOUDBAARHEID ?
    Hoelang blijven de producten goed?  De meeste producten zoals lekkernijen en dranken zijn vrij lang houdbaar en geschikt voor consumptie.
    Dit varieert per product.
    Moeten de producten gekoeld bewaard worden? Nee, de producten zoals lekkernijen en dranken hoeven niet perse gekoeld bewaard te worden.
    Er zijn producten die beter bewaard kunnen worden of langer houdbaar blijven onder gekoelde omstandigheden.
    Niet-gevacumeerde Leidse kaasjes dienen wel bij voorkeur in een koele of gekoelde omgeving bewaard te blijven.
    Bewaartips vind je bij het product.
  • KAN IK EEN PERSOONLIJK KAARTJE TOEVOEGEN ?
    Ja, je kunt een Ansichtkaart kopen en die in jouw Leids Pakket laten toevoegen. In een van de stappen van het bestelproces kun je bij 'opmerking' speciale wensen aangeven en bijvoorbeeld een tekst opgeven voor een persoonlijk bericht.
  • KAN IK EEN CADEAUBON GEVEN ?
    Ja, je kunt een Leids Winkeltje Cadeaubon aan iemand cadeau geven, of aan jouw Leids Pakket toevoegen. Bijvoorbeeld wanneer je de ontvanger de vrije keuze wilt geven om zelf iets voor een bepaald bedrag bij Het Leidse Winkeltje te besteden. 
  • ZIJN DE PRODUCTEN DUURZAAM EN MILIEUVRIENDELIJK ?
    De meeste producten van Het Leidse Winkeltje worden lokaal vervaardigd/geproduceerd of van lokale leveranciers afgenomen.
    Veel producten worden op ambachtelijke wijze bereid en In toenemende mate worden producten daarbij op ecologisch verantwoorde geproduceerd.
    Verspilling van producten probeeert Het Leidse Winkeltje tot een minimum te beperken. Hiervoor hebben wij ons onder andere aangesloten bij TooGoodToGo !
    Het Leidse Winkeltje heeft oog voor duurzaamheid en het milieu en streeft er zoveel mogelijk naar om daar waar mogelijk de producten op een zo duurzame en milieuvriendelijke manier te verpakken.
    Daarbij wordt voor de meeste verpakkingen gebruik gemaakt van gerecycled verpakkingsmateriaal, of goed recyclebare materialen.
    Het gebruik van plastics proberen wij zoveel mogelijk te vermijden, maar sommige producten van de leveranciers worden in plastics verpakt of gesealed vanwege de houdbaarheid.
    Indien de klant specifieke wensen met betrekking tot ecologische verpakkingen of producten heeft, kan dit altijd kenbaar worden gemaakt en kan dit in overleg worden verzorgd.

  • ER IS EEN PROBLEEM TIJDENS HET BESTELLEN 
    Het winkelwagentje is ineens leeg :  Het kan zijn dat er te lang geen activiteit is geweest, hierdoor wordt de pagina ververst /ge-reset.
    Ik kom niet verder tijdens het bestellen : Controleer of alle velden zijn ingevuld. 
    Er verschijnt geen betaalmogelijkheid : Wanneer de bestelling onder een minimaal orderbedrag blijft kunnen betaalmogelijkheden niet verschijnen.
    Is het vakje "Ik ga akkoord met de Voorwaarden" aangevinkt ?
    Ik kan de bestelling niet afronden : Controleer of alle velden zijn ingevuld en of er wellicht bovenaan de pagina een foutmelding staat.
    Mijn bank staat niet in de iDeal lijst van banken : De geselcteerde banken zijn de meest gangbare banken waarmee via iDeal betaald kan worden.
    Kies een andere betaaloptie, indien u bank niet in de iDeal lijst voorkomt .
    Neem bij een vraag of een probleem gerust contact op via info @ hetleidsewinkeltje.nl

  • PRODUCT KAN NIET GEVONDEN WORDEN 
    Wanneer een product niet of niet meer in de webshop te vinden is, kan het zijn dat dit product niet ,of tijdelijk niet meer leverbaar is en uit het assortiment verwijderd is.
    Een andere mogelijkheid voor het niet vinden van een product kan zijn omdat het product niet in de betreffende cathegorie, maar in een andere cathegorie  vermeld staat.
    Oplossing 1: Kijk in een andere cathegorie in het hoofdmenu, of maak gebruik van de zoekfunctie om een product te vinden.
    Oplossing 2: Selecteer bij 'PRODUCTEN' onderaan de optie 'ALLES WEERGEVEN' om in het totaaloverzicht van alle producten te zoeken naar een gewenst product..

  • KAN JE EEN BESTELLING OOK VIA EMAIL OF TELEFONISCH DOEN ? 
    Wanneer bestellen in de webshop niet lukt, kan de gewenste bestelling ook per email worden doorgeven.

  • KAN IK PINNEN ?
    Bij bezorgen in Leiden en afhalen van een bestelling kan d.m.v. PIN betaling worden afgerekend. Er is een mobiele PIN automaat aanwezig
    Bekijk hier alle beschikbare betaalmogelijkheden : BETAAL OPTIES 

  • ER IS EEN FOUTMELDING 
    Wij vinden het erg vervelend wanneer er problemen optreden en de service niet optimaal is.
    Noteer a.u.b. de foutmelding en neem gerust contact met ons op.
     
  • SPONSORING ?
    Iedere sponsoraanvraag zal per individueel geval bekeken en beoordeeld worden.
    Het Leidse Winkeltje sponsort in principe geen acties of initiatieven die niet (specifiek) op Leiden of de Leidse regio van toepassing zijn.
    Het Leidse Winkeltje ondersteunt geen landelijke acties of campagnes voor goede doelen.




Er zijn geen producten in deze categorie.